tisdag 6 augusti 2013

Fattigskogen - Söndag

Söndagen började med frukost och ihoppackning av alla våra saker. Rolff tyckte att den var en bra idé att hoppa in i Ulrikas bil bland hennes packning. 

Älskade Mikaela, Lisa och Dödergök!

Ulrika och Rolff gosar :)

Rolff blir kliad av husse Tobbe.

Tobbe, Rolff, Lisa och Dödergök. (ja, det är många bilder på Rolff i det här inlägget, det är bara för att han är så himla fin och gosig och att jag saknar honom jättemycket!)

Knähunden Rolff med fina matte Lisa.

Ett helt gäng bläckfiskar blev till under veckan. Dom här ska glädja barn på en neonatalavdelning

Rolff ville också ha en egen stol. 

Sista bilden från Fattigskogen, tagen från bilen på väg därifrån. 

Tack alla som var där! Ni är fantastiska och jag är så glad över att jag har fått träffa er alla!
Och stickfamiljen, åh vad jag tycker om er och saknar er! Älskade älskade ni!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar rapportering! Synd att det krockade med Stickstämman annars hade jag mer än gärna varit med...

    SvaraRadera