tisdag 6 augusti 2013

Ett Augusti-efit

Idag är det Ett Foto I Timmen, flera deltagare kan du hitta här.

08:00 - Vaknar av att Björn åker iväg till jobbet. Godmorgon!

09:00 - Frukost!

10:00 - Skriver blogginlägg om dagarna i Fattigskogen och längtar tillbaka.

11:00 - Har bloggat klart om sticklägret och läser nu andras bloggar om sticklägret :)

12:00 - Läser igenom handlingarna inför Svenska Kyrkans Ungas Stora Årsmötet som sätter igång på torsdag. 

13:00 - Äter tacos-rester till lunch.

14:00 - Dricker kaffe och stickar på tunikan till min mamma.

15:00 - Tar tag i nödvändiga saker, som disk och sånt.

16:00 - Meeko ligger på min pusselmatta och surar för att jag klappar på henne när hon sover, haha.

17:00 - Meeko försöker påkalla Sotis uppmärksamhet. Det går sådär, haha.

18:00 - Tog cykeln bort till Heidenstam och Ica för att handla lite.

19:00 - Slog på stort i affären och köpte fina blommor.

20:00 - Björn har precis kommit hem från jobbet och jag har precis tagit ut maten från ugnen. Perfekt tajming. 

21:00 - Kaffe och lite lite av Ben & Jerrys Peanut Butter Cup. Så god!

22:00 - Stickar och tittar på The Big Bang Theory.

23:00 - Gör mig redo för att sova. Godnatt allihopa!

7 kommentarer:

  1. Saaaknar deeej!!

    Härligt att få tillbringa den här dagen "tillsammans" med dig. :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka goda taco-rester! Vad hungrig jag blir!

    Härlig samling av muggar i disken!

    SvaraRadera
  3. Tittade in på din dag, fantastisk skål till frukosten. Så fin!

    SvaraRadera
  4. Ååh vad många fina muggar du har. Så kul att hänga med på din dag.

    SvaraRadera
  5. Stickläger, det låter spännande.

    SvaraRadera
  6. HEJ du är med i vår blogglista. Hoppas du fortfarande vill det. Om du har något tips på vad du vill att vi ska skriva om så kommentera bara.
    Kram P

    SvaraRadera