tisdag 11 september 2012

Det kom ett paket på posten.


Jag är så galet glad att jag till slut åkte på stickläger till Fattigskogen. Där fick jag lära känna fantastiska människor (som jag saknar galet mycket) och en av dom var Ulrika. Bästa Ulrika.
Idag kom det ett paket på posten som förvirrade mig jättemycket, för jag hade ju inte beställt något. Men så åkte jag och hämtade ut det och öppnade det. Där i låg det ett garnnystan och ett kort från just Ulrika. Jag blev så rörd så jag nästan började gråta. Tack, finaste du!

4 kommentarer:

  1. Förstår att du blev glad över det härliga garnet.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Varsågod, underbara du!

    Kraaam!

    SvaraRadera
  3. En fin present till en fin tjej! Kram

    SvaraRadera
  4. jajjemensan, de är den koftan =) till och med fotona är från fattigskogen=) å vilken härlig överrraskning. precis det man vill ha utav brevbäraren. kramar eddy

    SvaraRadera