fredag 18 april 2014

Hemlispaket #3

Alltså, det här paketet! Jag blev alldeles gråtig när jag öppnade det här paketet och plockade upp fin efter fin sak. Så mycket fint! Och en alldeles egen necessär (som ska agera stickpryl-förvaring) med mitt namn på. Helt magiskt!
Det har varit så otroligt mycket kärlek i paketen den här hemlisomgången. Varje paket har liksom varit på pricken jag. Varje paket har gjort min dag och jag har känt mig sådär lyxigt bortskämd!
Tack snälla, bästa, fina och generösa Anette för alla paket och för all glädje dom gett mig! Jag längtar tills att vi ses i Fattigskogen i sommar så jag får krama dig på riktigt! 


3 kommentarer:

  1. Vilka härliga paket du har fått, jag kanske borde gå med i något hemlisutbyta också. Har bara gjort det en gång, då vi bara skickade ett paket. Verkar roligare såhär :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, häng på det blir dags nästa gång! Det är verkligen en fantastisk grej :)

      Radera