lördag 26 april 2014

Efit

Idag är det Ett Foto I Timmen. Att komma ihåg att ta kort under dagen har gått...sådär, haha. Men ni får ta det som det är :)





09:00 - Går upp ordentligt. Har redan varit uppe en gång för att gå ut med den här krabaten som vi är hundvakt åt över helgen.


10:00 - Äter frukost!



11:00 - Stannar till på Heidenstams torg för att köpa picknick-lunch.


12:00 - Klappar små gosiga killingar. Vi är på utflykt till 4H i det fina vädret.


13:00 - Björn och Bullen äter lunch. Eller mest Björn och jag, fast jag tror nog att hunden hemskt gärna hade ätit upp all vår mat alldeles själv.


14:00 - Fortfarande kvar på 4H. Han är väldigt mycket av en knähund, den här hunden. Så nära som möjligt hela tiden.


15:00 - Stannar till på Heidenstams torg på vägen hem också. Vi behövde visst äta något ikväll också, haha. 


Klockan 16&17 lyckades jag visst sova lite i soffan, haha.

18:00 - Då fixade jag med bilderna här på bloggen.


19:00 - Speedway Grand Prix på tv:n (eller datorn i det här fallet). 


20:00 - Bredvid mig i soffan ligger en knähund.


21:00 - Har rotat fram lite restgarner och börjat på ett par sockor.


22:00 - Kazparzak har precis vunnit kvällens GP, två sock-resårer har blivit stickade och nu ska vi gå sista kvällspromenaden med hunden och sen sova.

Tack och hej för idag :)



6 kommentarer:

  1. Vad härligt att sova några timmar på soffan! :)

    SvaraRadera
  2. Tittar förbi din mysiga dag :)

    SvaraRadera
  3. God morgon, gillar din bild när du ska handla pick nick, och apoteket är främst ;-)
    Söt vovve, barnbarnen har en staff och det ÄR verkligen en nannydog och knähund

    SvaraRadera
  4. Jag glömde alldeles bort efit den här gången. :-/

    Goa vovven, han är sååå fin!! :-)

    SvaraRadera