fredag 3 januari 2014

Tour de ski-stickning

Den här tröjan började jag på redan i November men så fick den stå tillbaka för julklappsstickningarna ändå fram till nu. Jag vet inte ens om jag har visat den här i bloggen? En Riddari blir det i alla fall till min bästaste sambo.
Jag har gjort den lite till min Tour de ski-stickning nu när det pågår men det går inte alltid så snabbt då eftersom jag emellanåt är mer fokuserad på skidorna, haha. Alla som känner mig vet att skidor och speedway är heligt för mig.

1 kommentar:

  1. Jättefin Riddari! Jag har inte hunnit kika på någon Tour de Ski ännu, men det är jättekul att följa. Smart också med en analog variant av stash-o-meter, jag har haft en digital variant av den men lagom till årsskiftet raderade den allt från 2013, så jag är lite purken på den för tillfället. Tror att jag ska gå över till papper och penna istället, och rapportera månadsvis i bloggen istället.

    SvaraRadera