lördag 13 juli 2013

Stickläger i Sjöändan

I veckan var jag på Garnstumpans stickläger i Sjöändan. Det var helt fantastiskt att få vara där ett par dagar och träffa nya människor, sticka, bli serverad mat, klappa på mysigt garn och skratta en himla massa. Tack alla som var där och tack till mina bästa stickvänner som gav mig det här i 25-årspresent! 

















Det här fick följa med mig hem. Mest nöjd är jag över de två härvorna Splendor - Fields of Gold från Easyknits som jag köpte från Garnstumpan


3 kommentarer:

  1. Det var du värd fina vän :) och jag är avis på dina inköp ;)

    SvaraRadera
  2. Roligt att träffa dej på riktigt när man har följt din blogg. Vilka härliga bilder du har tagit.

    SvaraRadera
  3. Åå, nu var det som att vara tillbaka där igen!
    Det var verkligen såååå härliga dagar!

    SvaraRadera