måndag 22 juli 2013

Ofantlig längtan och trötthet

Åh, vad jag längtar efter att få åka till Fattigskogen! Det är bara drygt en vecka kvar men det är alldeles för långt! Jag behöver få umgås och sticka och vara i naturen och vara med människor som förstår mitt nörderi. Just nu känner jag mig bara instängd i en lägenhet utan balkong med en sambo som jobbar hela dagarna och med mina vänner någon annanstans i Sverige.
Jag är utan inspiration och utan energi. Jag är bara ofantligt trött hela tiden, samtidigt som jag är uttråkad. Så, jag längtar! Längtar efter att få åka till Dalarna (som har en magisk inverkan på mig) och få träffa människor som jag älskar och som jag känner mig trygg med. 
Under tiden så tröstar jag mig själv med att titta på bilder från förra årets läger och minns hur mycket jag växte i mig själv under dom dagarna.

1 kommentar:

  1. Jag ser så fram emot Fattigskogen. Har längtat dit flera år redan efter att ha sett alla era vackra bilder. Känns som om det vore nåt magiskt över stället! Ska bli så roligt att träffa dit också, rumskompisar är vi ju också :)

    Snart ses vi!!

    SvaraRadera