måndag 8 juli 2013

En 25-årsvecka.

Förra veckan vara en riktig kalasvecka. I tisdags fyllde jag 25 och jag var bitter över att få spendera min födelsedag i ensamhet eftersom Björn jobbade långdag. Men plötsligt stod några ur familjen utanför dörren och överraskningsbesökte mig. Jag fick fina blommor på bud, biljetter till speedway-GP av Björn och på posten kom en stor överraskning; mina fina stickvänners present till mig var att jag ska få åka på Garnstumpans stickläger till Sjöändan. Jag blev så rörd så att jag grät en skvätt. 

I lördags var det släkt- och vännerkalas nere i Östergötland med regnbågstårta som Björn bakat. Jag fick massa fina presenter och fick träffa människor som jag tycker om och äta tårta och annat som jag tycker om. 

Några av presenterna var garn i olika färger och kvalitéer. Jag blev så himla glad eftersom ingen av mina vänner delar mitt garn-nörderi.

En annan present jag fick var den här, en Ashford Traveller. Jag fick den av mamma och pappa och jag är så himla himla glad över den! Jag har fortfarande lite svårt att förstå att hon är min, MIN, men det är hon! Vi har redan börjat lära känna varandra och kommer ganska bra överrens. Nu är det bara det här med namn. Jag har kanske ett på gång...men mer om det någon annan gång ;)

Tack tack tack till alla som har uppmärksammat min 25-årsdag!

4 kommentarer:

  1. Vilka fantastiska presenter! Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Whohooo, najs med egen rock! En som man kan köpa fler spolar till. Grattis!

    SvaraRadera
  3. Har på något sätt missat detta inlägg, så mitt grattis kommer nu några dagar för sent! Grattis! Verkar som ett bra firande.

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott.

    SvaraRadera