tisdag 18 december 2012

Sömnlöst i Uppsala




Jag hatar att inte kunna somna. 

5 kommentarer:

  1. Då är vi två, igen.
    Samma här.

    Men åh så mysigt du har det, i alla fall. :-)

    Tror vi ska satsa på liten minigran i år, med tanke på 4 busiga katter. :-D

    KRAM!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, gör det! Vi har för vana att alltid fästa våran gran med ett snöre i väggen/taket också. Ifall katterna skulle få för sig något ;) Kram

      Radera
  2. Jag led också av insomnia i natt. Månen som spökar kanske? Hoppas att du har möjlighet att ta igen dig i dag.

    SvaraRadera
  3. Min räddning har blivit ljudböcker. Lyssnar alltid på ipoden när jag skall somna. Somnar kanske inte så mycket fortare, men tankarna skingras och man tänker inte på att tiden går och att man inte somnat än.

    Hoppas nästa natt blir bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland står något tv-serie på, typ Vänner som jag kan utantill. Tyvärr hatar sambon ljud när han ska sova så vi har en liten intressekonflikt där :p

      Radera