söndag 30 december 2012

Julveckan

En kan nästa säga att jag har haft en hel veckas jul. Vi har firat i omgångar med Björns familj och min familj och så ska allt klaffa och alla vara på samma ställe samtidigt. Men ju mer jul, desto bättre ;)

Snäll var jag även i år ;)

Hemma hos mina föräldrar kom det en fasan-familj på besök. Här är pappa fasan. Galet fin!



En dag tog vi oss iväg på isracing på Kråkvilan. Inte samma känsla som speedway, men ändå otroligt häftigt!

Jag fick lite stickrelaterade julklappar. Två böcker och ett nystan Crazy Zauberball. Jag tror nog att jag ska ta och sticka mig ett par tofflor som den på boken som äter upp ens fötter :)

Och så måste jag visa mina fina muggar som jag fick, två av svärmor och en av syster. Dom är så fina! Tur att jag har familj som vet vad jag samlar på :)


Jag har stickat lite i veckan också. Jag var tvungen att ge bort "presentkort" på sockor för jag hann inte sticka klart innan jul. Så stickar jag sockor på löpande band!

4 kommentarer:

  1. Muggen med Tofslan och Vifslan har jag också. :-)
    Skulle vilja ha fler, men är dålig på att skämma bort mig själv med sånt. Den med svarta gubben (men ååååå jag minns inte vad han heter!!) är underbar!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är Stinky :) Jag älskar mumin-porslinet. Det är såååå fin :)

      Radera
    2. Jaaa, Stinky!! HUR kunde jag glömma det?! :-)

      Radera
  2. smart ide med presentkort, ska införa det, ha ett trevligt slut på 2012

    SvaraRadera