fredag 17 februari 2012

Syfestivalen

Vi åkte till Syfestivalen idag, jag och sambon. Precis innanför dörren hade Korps sin plats. Och vad såg jag där?

Koftan jag har stickat till dom! Man blir lite stolt, haha!

Jag gjorde slut på pengar, men fick å andra sidan garn med mig hem. Det är en himla massa skit på Syfestivalen egentligen, men det finns en del bra saker också som gör det värt att åka ändå.

Efter ett par varv i hallen och matsäcksätande tog vi bilen hem igen. Det var väldigt fint väder och bra program på P3, en perfekt bilresa!

5 kommentarer:

  1. Så kul att de hade din kofta till skyltning! Och fina garner fick du med dig hem. I fjol var jag till syfestivalen i Malmö. Blev besviken på att det var så lite garn där. Så i år blir det ingen resa. (Jag har ju mycket garn i butiken...) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Cooolt! att få se nåt man gjort på en så pass stor mässa ändå :)
    Och jättefina garner du valt att ta hand om oxå, blir alldeles säkert massa fina saker :)

    P.s jösses så jag saknar mina piercingar när jag ser dina.... :)

    SvaraRadera
  3. Köpte lika dant flerfärgat opalgarn när jag var på syfestivalen i Jönköping förra året. Kunde liksom inte låta bli :) Hade ingen aning om vad det skulle användas till, men nu stickar jag sockor i avbruten mosstickning av det och svart garn.

    SvaraRadera
  4. Det var en fin tröja/kofta du!

    SvaraRadera