söndag 29 maj 2011

Award.

Jag har fått en award av finaste Hedvig!
I awarden ingår det att jag ska berätta åtta saker om mig själv:
1. Min favorittv-serie är Kvinnofängelset, men det har ni väl redan fattat :)
2. Jag tycker att sport är skittråkigt, förutom speedway, längdskidor och skidskytte som jag älskar i alla dess former!
3. När jag var mindre tränade jag längdskidor flera dagar i veckan och vann distriktsmästerskap (sen att vi bara var tre tjejer i min ålder behöver vi inte prata om)
4. Jag är som besatt av orkidéer och har i stort sett inga andra blommor hemma.
5. Mina stora dröm är att bo på landet när jag blir stor med hundar, katter, får och höns. 
6. Jag är sjukligt mörkrädd, och en aningens paranoid.
7. Jag tillhör dessa få som inte avskyr akrylgarn, även om jag föredrar "fingarn". 
8. Jag har en sambo som pluggar till präst i Svenska Kyrkan.


Denna award ska vidare till tre bloggar som inspirerar mig:
Clara Stickar
Stickamera
Sunnasblogg

3 kommentarer:

  1. Tack! Jag gillar awards, det är roligt att få och så kommer man ihåg att länka till andra bra bloggar. Och länkkärlek är ju som alla bloggare vet the shit!

    Jag ska svara så snart jag kommit på 8 saker :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälling! Nu har jag svarat. =)

    SvaraRadera