måndag 7 februari 2011

Award.

Snälla fina Hedvid gav mig en award med en väldigt fin motivering. Tack snälla du!
Till awarden tillhör att man ska skriva tre saker som man tycker om:
  • Handarbete, såklart! Jag älskar att sticka och virka. Det är det jag gör helst och mest. Men det framgår väl ganska tydligt i den här bloggen ;)
  • Mina fantastiska vänner. Även om dom bor ganska långt bort och vi sällan hörs nu för tiden, så vet jag att dom finns när jag behöver dom. Fina fina vänner. Och min sambo såklart som finns i alla lägen.
  • Tv-serier, gärna gamla "dåliga" som Kvinnofängelset, Tre Kronor, Rederiet och Våra bästa år (jag vet!!).
Dom tre som jag skickar vidare awarden är:
  • Par i stickor - för att du stickar så fina saker, och för att du visar alla sidor av dig själv i bloggen.
  • LenaL - för att du är en stark kvinna som är en hejare med stickorna.
  • Så´nt som gör mig glad - för att jag imponeras över ditt arbete med butiken och din glädje i allt.

2 kommentarer:

  1. Ja, det är hysteriskt rörigt på Ravelry, men blir nog enklare när man flurat ett tag. Men det finns ju såååå mycket mönster... helt otroligt!

    Så, gör ett nytt försök! Vad heter du där förresten? Samma? *går in och letar efter dig*

    SvaraRadera