torsdag 27 december 2012

Jag stickar också...


Jodå, jag stickar faktiskt lite emellanåt, när jag hittar tid mellan julfiranden och en kurs som ska avslutas såhär mitt i mellandagarna. Jag är inte bara upptagen med att visa upp färdiga saker ;) Dessvärre så är det fortfarande julklappsstickningar som gäller, haha. Vi kör julafton nummer två imorgon med den andra delen i familjen så förhoppningsvis kanske något kan bli klart tills dess. Men jag börjar inse att det kommer att bli många nystan inslagna med ett löfte om att det kommer att bli något. Jaja, så kan det gå.

1 kommentar:

  1. Det verkar som om du har fullt upp. =) Jag brukar också få ge bort nystan eller "presentkort" på det som inte hinner bli klart.
    Den röda Shetland Triangle är sååå fin!
    /God fortsättning!

    SvaraRadera