onsdag 9 februari 2011

FO - Lovikkavantar.

I veckan blev jag klar med ett par beställningsvantar i herrstorlek. Dom ska till en bekants arbetskamrat i söder. Kul att folk gillar det jag gör och pratar vidare om det :)

Garn: Järbos Lovikka i svart och Raggi i rött.
Stickor: strumpstickor 5mm


Förresten, så har jag inspirerats av Hedvig idag och fixat med mitt ravelrykonto. Jag har varit medlem där i nästan ett år men aldrig brytt mig och i stort sett aldrig varit inne, men idag satte jag igång och fixade profil och la upp saker jag stickat. Så nu tycker jag att ni alla ska bli vänner med mig! ;) Jag heter manduzanastickar, såklart.

4 kommentarer:

  1. Oj vad mysiga vantar! :)

    Kul att jag inspirerade dig igång! Det var faktiskt inte så krångligt som jag först trodde att lägga upp projekt och så...

    SvaraRadera
  2. Vad fina vantarna blev! Vill ha!

    SvaraRadera
  3. Supersnyggt med svarta lovikkavantar!

    SvaraRadera