onsdag 16 februari 2011

En himla långt inlägg!


Dom här sockarna stoppade jag ner i ett paket igår tillsammans med dom här och skickade norrut. Jag hoppas att dom ska värma ett par frusna fötter.

Gårdagen var en väldigt händelserik dag. Sambon och jag packade in katterna och en resväska i bilen och begav oss söderut. Tre timmar senare var vi hemma hos mina föräldrar och andades härlig lantluft.

När jag ändå var i trakterna så hoppade jag in en sväng på Korps för att lämna torgvantarna, volangmuddarna och benvärmarna. Jag kom därifrån med två påsar garn som ska bli en kofta/tröja i vuxenstorlek till butiken.
Förresten så måste ni leta upp Korps plats på Syfestivalen i Älvsjö i helgen om ni ska dit. Där kan ni se mina stickade grejer och köpa mönster på dom. Så det tycker jag verkligen att ni ska göra ;)

Annars spenderade jag hela eftermiddagen och kvällen på församlingsexpedition på mitt gamla jobb där jag styrde och ställde med årsmöteshandlingar och inbjudningar för Svenska Kyrkans Ungas räkning. Och så träffade jag några av barnen på gamla jobbet :)

Idag ska jag göra klart årsmöteshandlingarna, studera och sticka. Och gå på årsmöte ikväll :)

1 kommentar:

  1. Jaså, är det symässa i Älvsjö? Det visste jag inte. Men tyvärr har jag inte möjlighet att åka. Ska försöka åka på mässan i Malmö i slutet av mars. Ha det så trevligt med stickning och årsmöte.

    SvaraRadera