torsdag 27 juni 2013

Trampar på samma ställe

Det känns som att det står helt still på stickningsfronten, och alla andra fronter. Jag stickar lite här och stickar lite där men det händer liksom inget. Eller jo, det gör ju faktiskt det men det känns inte alltid som så. 
På koftan ovan maskade jag av kroppen igår så nu är det bara ärmar och knappband kvar. 

Och min Color Affection är avmaskad och ligger på blockning. Så visst händer det saker men allt går så förbannat långsamt bara och det gör mig tokig emellanåt. 

4 kommentarer:

  1. Det är okej att det går långsamt ibland – annars hade man aldrig kunnat vara snabb! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag satt precis och tänkte samma sak om mitt stickande, jag stickar och stickar men blir aldrig klar med något. I mitt fall beror det nog på att jag växlar för ofta mellan olika stickningar :). Din kofta ser superfin ut och likaså din Colour affection.

    SvaraRadera
  3. Både sjalen och koftan är asa snygg!! =)

    SvaraRadera
  4. Vilken kofta! Kommer ju bli jättevacker!!! Tänk när du är klar vad nöjd du kommer bli:)

    SvaraRadera