söndag 24 november 2013

En helg på torpet

Jag har varit på Torpet i helgen. Torpet där det bor fantastiska människor och djur. Torpet där det är lite kallt och dragigt men himla mysigt. Torpet där en kan sticka och dricka kaffe hela dagarna, flera dagar i sträck! 

Dom här finisarna har jag umgåtts med hela helgen. 

Det här är Q, hon tycker om att äta på mina flätor.

Rolf och Rolfs fina matte!

Q hittade ett knä hos världens finaste Johanna!

Rolf har en otroligt märklig stil. Såhär låg han ett bra tag innan han blev ner från soffan helt. Gulle-hund!

Kamilla försökte få Evert att bli fin på bild men han ville mest gosa. 

Torp-familjen (fast katterna Q och Larsson saknas). Bästa torp-familjen!

Tårta hann vi med att äta också. Som Kamilla slängde ihop bara sådär, sjukt imponerande!

Gosigaste Evert! Som vi har gosat i helgen! 

Såna här helger skulle jag behöva lite oftare! Att få umgås med andra som förstår en, som är lika nördigt stickiga som en själv och som gör en glad och trygg. Det är det bästa! 

5 kommentarer:

  1. Ni ser ut att ha haft en underbar helg :) Nästa gång, ja då ska jag också kunna komma! Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag verkligen! Vi saknade dig och dom andra som fattades <3

      Radera
  2. Det ser ut som om du har haft en härlig helg. =)

    SvaraRadera
  3. Underbart!!

    Önskar så att jag hade kunnat komma jag med.

    SvaraRadera
  4. Såna underbara helger behövs med jämna mellanrum!

    SvaraRadera