söndag 5 maj 2013

Söndagsutflykt

Vi tog motorcykeln och åkte på utflykt idag, jag och Björnen. Vi hamnade i en skog.

Vi gick en bit genom skogen och sen kom Mälaren fram.

Där satte vi oss på en stor sten....

...och drack kaffe och åt kaka som Björn bakade igår.

Björn hittade skräp och blev jättearg eftersom vi var i ett naturreservat. Sen såg han att någon hade grillat i en rotklyka och blev ännu argare. Själv skrattade jag mest när han gormade om att folk inte var riktigt kloka i huvudet :)

Stickningen fick också följa med, såklart. Det är mitt egenspunna garn som jag stickar i just nu och det är alldeles ljuvligt!

3 kommentarer:

  1. Alltså, den där Björn tror jag att jag skulle vilja träffa! Helst i prästkrage.

    SvaraRadera
  2. Bilden där Björn står och pekar och är uppbragt är alldeles fantastiskt rolig! Men jag håller med honom. Folk ÄR inte riktigt kloka!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig man!

    Tycker också du har en jättefin och inspirerande blogg, ruskigt vad produktiv du är!

    SvaraRadera