tisdag 10 januari 2012

Tisdagsbilder.








Livet är ganska tungt just nu. Döden har, återigen, spelat en stor roll de senaste dagarna och ännu en fantastisk person har lämnat jorden. Det gör ont i hela bröstet ibland, men jag vet att sorg är något man måste gå igenom. Bara då kan det någon gång bli bättre. Och mitt i sorgen kan jag också glädjas åt det som var bra. 
Och annars då? Vi är tillbaka i Uppsala. Jag stickar som en idiot, terapistickar. Jag pluggar desto mindre, trots att det borde vara prio ett.

3 kommentarer:

  1. Här kommer en tröstekram <3 och ett litet pekfinger, plocka fram plugget!!

    Åh tänk, snart är det tisdag på riktigt. Gissa vem som missar premiären... hemma... mot Vargarna.

    SvaraRadera
  2. Skickar tusen kramar till dig!
    Ibland tror jag att det är viktigare att terapisticka än att plugga, ganska ofta tror jag det är viktigare ;-)
    KRAAAM

    SvaraRadera