lördag 26 januari 2013

FO - Pomatomus-muddar

Medan jag är och stickar i Rättvik får ni kika på mina nya muddar :)



Det här har varit lite av ett oöverstigligt mönster för mig. Jag har trott att det skulle vara jättesvårt så jag vågade helt enkelt. Men så bestämde jag mig för att göra muddar först, tänkte att det kanske är lättare än sockar. Och se så bra det gick. Jag måste sluta tro att jag inget kan! För övrigt så är mönstret jättesnyggt!

Garn: Schoppel-Wolle's Crazy Zauberball. 25 gram gick det åt.

Stickor: 2,5 mm

4 kommentarer:

  1. Tänker precis lika dant, det verkar så svårt. Håller med om att det är ett väldans fint mönster. Fin färg du har på dina.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är inte svårt alls, det ser bara ut som så. Prova :)

      Radera
  2. Superfina!
    Å sjalen, den är bara sååå fin. =)

    SvaraRadera