fredag 14 maj 2010

La Italia.

Klockan fyra imorse gick jag upp och vinkade hejdå till Björn som åkte till Italien. De är iväg med stiftet ett par dagar och ska besöka något kloster i Bose.
Så jag är hemma i Östergötland med katterna och passar på att hälsa på mig familj då.
Idag ska vi på kalas hos min systerdotter som fyller sju år idag. Men innan det måste jag plugga en del. Det börjar brinna ganska rejält i knutarna nu.

På stickfronten har det inte hänt mycket nytt. Jag har precis börjat avmaska för armhål på höger framstycke.

2 kommentarer:

  1. Gör ett försök med stickfodralet,det var inte svårt!Till och med jag klarade det.Och jag är inte bra på att sy!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Fin blogg du har och jag gillar specielt din filt. Så smarta tt bara fortsätta runt, runt. Ser fram mot att få se den färdig.
    /Ha en gó lördagkväll!

    SvaraRadera