tisdag 23 mars 2010

Stukad fot.

Jag har stukat foten! Jag var nere på stan idag för att köpa garn, som vanligt, och så stukade jag foten! Så klantigt! Tack och lov hade jag min fina vän Anna med mig som jag kunde stödja mig på hela vägen till bussen. Nu har jag djävulusiskt ont och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Foten är alldeles svullen och jag kan knappt stödja mig på den. Och som pricken över i:et så har jag ingen gasbinda här hemma, så min fot är inlindad i en palestinasjal, haha :) Men Björn ska hoppa in på apoteket imorgon och fixa något vettigare.
Det enda positiva med det här är att nu kan jag sitta i kökssoffan och virka utan dåligt samvete, eftersom jag inte kan göra så mycket annat.

Som tröst till mig så kan ni få kika i inlägget under och hjälpa mig med mitt problem. Det skulle betyda mycket för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar