fredag 17 maj 2013

Min vecka.








Det är lite tyst här just nu. Det är slutspurt i min kurs. Ja, slutspurt på hela gymnasiet faktiskt. Om en vecka har jag läst klart min sista kurs på komvux, helt galet! Så jag pluggar mest hela tiden just nu. Skriver om genus och sociala konstruktioner och sånt. Men däremellan har jag faktiskt hunnit med att få ett jättefint paket från Lisa, åkt 50 mil tur och retur på motorcykel i regn för att titta på speedway och fira systerdottern som bjöd på tårta i sladdpausen, druckit kaffe utomhus, varit barbent i solen, stickat på en randig sjal, sticka på en randig kofta OCH tittat på hockeyn. Om jag har sovit? Näää, det gör jag i sommar!

1 kommentar:

  1. Härligt, tycker att det är sjukt bra jobbat av dig att plugga på distans, jag hade nog haft väldigt svårt för det!

    SvaraRadera