söndag 27 juni 2010

Längesedan.

Jag har varit väldigt dålig på att komma ihåg bloggen nu när jag har varit hemma i Östergötland. Det har varit så mycket annat när man både har jobbat och pluggat samtidigt.

Midsommar var enkelt och fint. I fredags grillade jag och Björn med syster. I går var vi och hälsade på Björns föräldrar som var och campade i Tranås och idag har vi haft kalas här hemma. Björn fyller idag, min syster imorgon och jag på fredag så vi slog oss samman och hade kalas idag. Det var trevligt. Jag fick bland annat Hästpojkens Caligula, säsong 1 av How I Met Your Mother, Guitar Hero Metallica och en mängd andra saker. Jag blev jätteglad för alla saker men gladast blev jag av det jag ska få av mina föräldrar (postpaketet har inte hunnit komma än). Kan ni gissa vad?
En garnvinda och en nystmaskin!! Som jag har längtat. Allt kommer bli så mycket lättare när jag får dom :)

I övrigt har jag inte hunnit med att sticka så mycket sedan sist. Jag har stickat ett par varv på Citron och har därmed påbörjade det andra varvet på volangen. Så snart är den klar. Äntligen!

Hoppas allt är bra med er och att ni ha haft en fin midsommarhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar