tisdag 15 juni 2010

I gotta go to work, then hurry home.

Det är lite så det är nu. Jag började jobba på mitt tre veckors-sommarjobb igår. Det har bara gått två dagar men jag känner mig ändå lite sliten redan. Livliga barn på dagen, religionkunskapsstudier på kvällen och någonstans där emellan försöker jag hinna med att äta, vila, sticka (som jag inte hunnit med alls, tyvärr), tvätta, lyssna på Broder Daniel och Hästpojken, prata med sambon (som är min särbo i tre veckor), nålfilta min nisse, titta runt lite på internet och försöka roa sig på andra sätt. Det går inte så bra. Studierna blir lidandes ganska mycket, vilket inte alls är bra eftersom jag redan ligger efter. Och det är full rulle hela veckan. Jag jobbar varje dag, imorgon kväll ska jag på speedway, på lördag blir det en heldagsutflykt till Liseberg och på söndag kommer en vän från Lettland hit till trakterna.
Ja, som ni ser så är det mycket nu. Fast det är roligt ändå...det mesta i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar