söndag 25 mars 2012

Ett foto i timmen

08:30 - Godmorgon!

09:30 - Ligger i soffan och läser Aldrig fucka upp.

10:30 - Brygger kaffe till den något sena frukosten.

11:30 - River runt bland gamla VHS-band och hittar Disneydags på ett utav dom. Vilka minnen!

12:30 - Blev nostalgisk och tittade på S.O.S - En segelsällskapsresa.

13:30 - Tog en promenad i solen med sambon. Här skulle jag försöka mig på någon snygg pose men tappade istället balansen.

14:30 - Har precis ätit vegetarisk lasagne till lunch.

15:30 - Soffhäng. Sambon spelade Zelda på Wii och jag låg bredvid och surfade runt på internet. 

16:30 - Läser Aldrig Fucka Upp som är bättre än jag trodde. De första kapitlen var inte så spännande men nu har den tagit sig.

17:30 & 18:30 - Sambon övertygade mig om att titta på Spirited Away. Det verkar som att den här dagen har blivit någon slags se-på-film-och-titta-på-tv-dag.

19:30 - Stickar lite i väntan på att maten ska bli klar. 

9 kommentarer:

  1. Härliga bilder!

    Vilken fin kofta du har på "obalans"-bilden!

    SvaraRadera
  2. Kikar in på din EFIT, har sett Snaba Cash på film och gillar den verkligen, försökte lyssna på boken och nej jag föredrar faktiskt filmen

    SvaraRadera
  3. Hei
    Inne og ser på agen din. Fikk lyst å se på gamle tegnefilmer som deg! Ha en fin dag videre!

    SvaraRadera
  4. Hei
    Inne og ser på agen din. Fikk lyst å se på gamle tegnefilmer som deg! Ha en fin dag videre!

    SvaraRadera
  5. Hejhej :)
    Kikar in på din dag, gillade "obalans-bilden" *tummen upp*

    SvaraRadera
  6. Nostalgi är alltid trevligt :)

    SvaraRadera
  7. Besöker din EFIT. Man behöver också se-på-film-och-titta-på-tv-dagar emellanåt! :)

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Kikar in på din EFIT! Ibland behöver man bara ligga i soffan och mysa.

    God fortsättning!

    Mvh Therese

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Kikar in på din efitdag

    SvaraRadera