fredag 26 december 2014

En förkyld jul

Jag hoppas att ni har haft en fin jul! Själv blev jag förkyld precis innan jul och är det fortfarande. Men å andra sidan är jul den bästa tiden att vara sjuk på. Förutom julafton så är det ju helt legitimt att göra absolut ingenting runt jul. Och julafton blev bra ändå, tack gud för nässpray och värktabletter!


På julaftonsmorgonen åt vi frukost hos svärisarna. Såhär fina var sambon och svärisarnas katt Sune då!


En av alla fantastiska julklappar jag fick! Ett kit med utbytbara karbonz, mina favoriter! Jag fick andra fina julklappar också men dom hamnade inte på bild. Och bra-att-ha-saker till bilen fick vi också. Typ bogseringslina och sånt som man aldrig kommer sig för att ordna med själv men ändå behöver!


Hela juldagen spenderade vi i soffan här hemma. Vi åt julmatsrester och tittade på Sagan om ringen och moffade Paradisask-praliner. Och jag stickade. Precis sådär som man får göra på juldagen, särskilt när man är lite själv. 


1 kommentar:

  1. Låter som en väldigt bra jul! Här har vi varit hemma med besök under julafton. Sedan har jag mest slöat och ägnat mej åt lite knyppling. Fördelen med att ha jul hemma är att det finns rester i åtminstone två dagar :)
    God fortsättning och hoppas att förkylningen gett sej iväg nu.

    SvaraRadera