tisdag 29 mars 2011

På stickorna just nu...

Oj, nu har jag inte varit här på en vecka. Vad hände?

Jag håller fortfarande på med min Candle Flame. Varven börjar bli väldigt långa, men jag gillar att sticka på den så det gör inget. Jag har snart gjort slut på ett nystan Zauberball och funderar på att göra den jättestor och använda mig av ett helt till nystan. Då blir den gigantisk, kanske för stor?

Jag har lagt upp till en kofta i orange- och rödrandigt också. Den ska till affären Korps och stickas i Heidruns garn Idun.

Annars flyter det på. Jag pluggar mest och dricker kaffe. Och i helgen var jag på distriktsårsmöte med Svenska Kyrkans Unga. Både roligt och irriterande, haha. Alla kan ju inte tycka lika om allt :)

2 kommentarer:

  1. stod och tittade på just samma färger i samma garn och funderade på om jag skulle sticka sjal i Zauberball :)) gillar färgerna och det ser underbart ut i stickat tillstånd :D

    SvaraRadera
  2. Den där koftan kommer jag se fram emot att se klar! Gillar orange :) Vilken storlek gör du den i?

    SvaraRadera